Hvorfor en blog?

Tja her vil jeg komme med det jeg brænder inde med - Gode som dårlige ting... Er en mega tænker, så en blog er jo ret oplagt så jeg ikke drukner i tanker og bekymringer.

So here we go....

tirsdag den 25. januar 2011

2.2 km tilbagelagt igår i løb

Ihhh er bare sååååååååååå stolt... Igår løb jeg 2.2 km i et stræk på 16 minutter... ER ganske tilfreds med min indsats.. Og endnu mere tilfreds med min søns indsats.. For han løb nemlig med ved min side HELE vejen..

Fandme flot Tobias.. Du er en haj... Til sensommeren kan vi 2 løbe 10 km. Ser jeg meget frem til... Og tror faktisk også min ene bonussøn er med på den... Han løber nemlig også godt.. desværre kan jeg ikke træne med ham hver anden dag som med mine egen søn... Men når han er der kan vi.. Så skal vi ud og løbe alle sammen... Jokkeren skal laves og så kan jeg have Miley med.. Det vil hun nok synes er ganske underholdende.. Med fart over feltet.. :o)

Ingen kommentarer: